Saturday, July 3, 2010

Alpha Lipid

Suka-suka Je Minum Alpha Lipid?

Selain untuk kesihatan secara umum, ALPHA LIPID LIFELINE perlu dicuba bagi -penyakit penyakit seperti:

OSTEOPOROSIS, ASMA, ARTHRITIS, ALLERGY, BUASIR, BISUL, SAKIT SENDI, MASALAH BUAH PINGGANG, DENGGI, EZEMA, FYBROID, GOUT, GASTRIK, HAID, HEPATITIS B/C, JERAWAT, JANGKITAN KUMAN, KAYAP, KANSER, KENCING MANIS, DARAH TINGGI, TEKANAN/STRESS, KURANG SELERA MAKAN, KELETIHAN, LEUKIMIA, MASALAH PARU-PARU, MASALAH USUS, MIGRAIN, RESDUNG, STROKE/ LUMPUH, SAKIT KULIT, KETUMBUHAN, THYROID, DEMAM CAMPAK, JANTUNG, TB, PARKINSON, ULSER, LEMAH TENAGA BATIN, WANITA LEPAS BERSALIN/ WANITA MENGANDUNG, SAKIT TUA, MASALAH HAID/ KESUBURAN, AHLI BINA BADAN, DAPAT MENINGKATKAN DAYA INGATAN/IQ, AWET MUDA, KEKURANGAN OKSIGEN DALAM DARAH dan banyak lagi.

Insyaallah!


APA ITU SLIM DIET II (SD II)?
Slim Diet 2


Program pelangsingan yang berdasarkan kepada PENYIMPANAN PROTEIN DAN DIET KETOGENIK.

Merupakan kajian sekumpulan ahli perubatan dari Sekolah Perubatan harvard.
Prinsipnya menghampiri pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya adalah penuh berkesan dan selamat. SLIM DIET II membekalkan kesemua zat pemakanan yang seimbang untuk anda. Ianya telah diperkayakan dengan protein (protein soya isolat), vitamin, zat galian dan asid lemak yang diperlukan dalam jumlah yang seimbang. Pengurangan berat badan melalui SDII adalah senang, selamat dan berkesan. Pengurangan berat badan adalah PASTI dan rasa lapar dapat dihindarkan. Yang penting sekali, kemungkinan penambahan balik berat yang dikurangkan adalah sangat rendah.
Ianya terbukti:

SELAMAT DAN EFEKTIF KERANA BERSUMBERKAN ALAMI
BERTINDAK MENGIKUT SISTEM PENURUNAN BERAT BADAN SECARA SEMULAJADI DAN MAKSIMUM
MEMULIHKAN PUNCA PERTAMBAHAN BERAT DAN BUKANNYA HANYA MERAWAT SIMPTOM
TIDAK MENYEBABKAN OTOT MENGGELEBER ATAU KENDUR MELAINKAN OTOT DAN KULIT YANG MANTAP.
NYAHTOKSIK & PEMBERSIHAN SISTEM BADAN BERLAKU SECARA SPONTAN.
PROGRAM YANG MENAWARKAN GALAKKAN HEBAT DENGAN PENURUNAN YANG CEPAT BERBANDING DENGAN PROGRAM YANG BERASASKAN LATIHAN FIZIKAL DAN KAWALAN KALORI.
BERDASARKAN JUMLAH JUALAN DI ASIA-PASIFIK, PRODUK PENURUNAN BERAT BADAN NZ NEW IMAGE SDII TELAH MENURUNKAN 6000 TAN LEMAK DISELURUH DUNIA SEPANJANG 21 TAHUN DIPASARAN.
DIJAMIN HASIL YANG MEMUASKAN, BERKESAN DAN MENJIMATKAN.

KELEBIHAN SLIM DIET II.

Ia adalah semulajadi, selamat, cepat dan menjimatkan.

Berdasarkan jualan di Asia-Pacific, produk penurunan berat badan New Image, Slim Diet II telah mengurangkan 6,000 tan lemak diseluruh dunia sepanjang 21 tahun lepas!

Tiada rasa pedih kelaparan dan jumlah makanan yang mencukupi setiap hari

Anda boleh mengukur sendiri dengan ujian mudah samada badan anda membakar lemat ataupun tidak.

Anda hanya kehilangan lemak, bukan menguruskan tisu badan (seperti diet kalori rendah), oleh itu ia mengekalkan otot dan tona kulit yang baik.

Nyahtoksik dan pembersihan sistem dalam badan berlaku secara automatik.

Pelan menawarkan galakan hebat kerana penurunan berat yang cepat dibandingkan dengan program yang berdasarkan kalori dan latihan fizikal.

Mengenalpasti kadar metabolisma badan (Tahap Kabohidrat Kritikal).

Beribu lelaki dan wanita yang telah menurunkan berat badan dan mengekalkannya dengan Slim Diet II.

Bertambah tenaga tanpa kesan sampingan.

TIDAK PERLU MELAKUKAN PERKARA YANG MENYEKSAKAN ?

Prinsipnya menghampiri pengurangan berat badan secara semulajadi dan ianya terbukti berkesan dan selamat. SLIM DIET II membekalkan kesemua zat pemakanan yang seimbang seperti protin berkualiti tinggi, pelbagai vitamin, galian mineral dan asid lemak dalam jumlah keperluan seimbang. Ianya juga telah diperkayakan dengan protin (protin soya isolat). Ianya tidak menyebabkan:

Rasa lapar yang menyeksakan.

Ianya tiada kesan sampingan dan rasa tidak selesa yang kerap berlaku dalam program penurunan berat biasa yang lain.

KANDUNGAN SLIM DIET II

Protein adalah asas kepada semua sel hidup. Ia berasal dari perkataan Greek yang bermakna 'Pertama' kerana protein dikatakan sebagai bahagian tubuh badan manusia yang terpenting sekali. Protein sering digunakan. Oleh kerana badan kita tidak mampu

menyimpan protein maka ianya perlu digantikan setiap 160 hari. Sel-sel organ penting dalam tubuh berubah lebih cepat, sel-sel hati diganti setiap 2 minggu manakala sel-sel darah setiap 30 hari. Oleh kerana sel sel organ ini terdiri daripada protein, cuma protein sahaja dapat digunakan untuk membina, membaiki atau mengekalkan fungsi tubuh kita.

SLIM DIET II dari NEW IMAGE menggunakan Protein Soya Isolaat sebagai ramuan asas dalam SLIM DIET II. Protein Soya Isolat merupakan komponen protein
yang diasingkan daripada kacang soya. Ia membekalkan protein berkualiti tinggi yang setara dengan susu dan telur tetapi bebas daripada lemak tepu dan kolesterol.


PELAN YANG MUDAH DIIKUTI

Tiada peraturan rumit untuk dituruti dan anda dijamin mencapai keberhasilan yang diidam-idamkan. Ianya hanya semudah SATU, DUA, TIGA..

SATU : Tambahkan 2 sudu penuh SLIM DIET II kedalam 200 - 250 ml air sejuk.

DUA : Kurangkan makanan berLEMAK dan berGULA.

TIGA : Tingkatkan penggunaan makanan segar seperti sayur-sayuran, bijirin asli dan makanan laut. 4 gelas SDII sehari akan membekalkan anda dengan 100% zat pemakanan yang diperlukan oleh tubuh anda untuk TENAGA TINGGI dan tubuh yang RAMPING LAGI SIHAT.


Bio Sanitary Pad

TUALA HERBA WANITA adalah tuala wanita dengan rumusan herba asli, bersih dan sebagai pelindung yang istimewa dan selesa digunakan. Tuala Herba Wanita ini sangat sesuai digunakan di saat dan ketika setiap wanita memerlukannya? Tuala Herba Wanita ini juga:

Berfungsi dengan hak berpatent 20 tahun
Tidak mengandungi florensen & selamat digunakan.
Berkualiti tinggi & tidak mudah tembus.
Sungguh selesa & menghindari kesensitifan kulit.


PANTILINER

TUALA HERBA WANITA memberikan kebebasan melakukan apa saja pada bila-bila masa dan di mana jua anda berada! Selesakan hidup anda dengan inovasi terkini khasnya untuk wanita, kerana setiap hari adalah hari yang penting untuk anda!!!


UNTUK WANITA

PANTILINER amat sesuai digunakan sebagai pelapik tambahan panti wanita. Dengan cirinya yang nipis dapat memberikan keselesaan dalam apa jua kedudukan dan ia akan menurut pergerakan anda?. Pantiliner yang jauh lebih lentur & lembut!

Gunakan setiap hari kerana ia memberi keselesaan dan kebersihan di bahagian sulit anda dan mencegah perkara-perkara seperti berikut:

Keputihan
Kegatalan
Kekuningan atau berbau
Jangkitan faraj
Membasmi kuman dan fungus
Mengelak dan mengurangkan bau
Jangkitan usus besar & bahagian bawah uterus
Membuang angin.

Nilai pH nya yang neutral membantu dan membolehkan apa jua jenis kulit terutama kulit yang sensitif menggunakannya tanpa ragu-ragu


UNTUK LELAKI!

PANTILINERS juga boleh digunakan oleh kaum lelaki setiap hari dan mudah dibawa kemana sahaja?.Ia boleh diguna semasa bekerja atau pun dirumah!!!!

PANTILINER juga sesuai digunakan oleh kaum lelaki? Anda boleh menggunakan pantiliners ini diwaktu dan ketika:


Sakit pinggang & keletihan, tampalkan dibahagian pinggang anda
Sakit kaki akibat terlalu lama berdiri, berjalan atau bekerja. Tampalkan di bahagian dalam kasut anda setiap hari!
Tampalkan di dalam topi keledar anda bagi mengelakkan rambut gugur dan mencegah bau
Sebagai pelapik muka akibat mabuk laut atau kenderaan
Sebagai pelapik mata untuk mengelak kelesuan
Masalah buasir ? boleh menggunakan day use juga.


UNTUK KANAK-KANAK DAN BAYI

Untuk ibu-ibu yang prihatin tentang kesihatan anak-anaknya, pantiliners boleh digunakan di saat-saat bayi atau kanak-kanak bermasalah?

PANTILINER boleh juga digunakan untuk membantu kanak-kanak atau bayi yang mempunyai masalah:

Kembung perut atau angin
Nilai pH nya yang neutral membantu dan membolehkan apa jua jenis kulit terutama kulit yang sensitif dan lembut seperti kulit bayi dan kanak-kanak


DAY USE

TUALA HERBA WANITA - DAY USE amat sesuai digunakan diwaktu siang hari semasa kedatangan haid.

Ciri-ciri perlindungan tambahan tuala herba ini adalah:

Permukaan selembut kapas dan 100% cotton memberi kelembutan & keselesaan tanpa ransangan.

Melindungi dan mengelak kebocoran dengan bersayap serta mengelakkan tuala herba wanita ini dari berganjak.

Menyerap dengan cepat dan memastikan anda kering, selesa dan yakin.

Sesuai digunakan diwaktu aliran biasa atau aliran yang tenat.

Kandungan herba yang terkandung dipermukaan dapat mengurangkan bau yang kurang menyenangkan disamping membantu masalah PMS, kegatalan, jangkitan faraj akibat kuman, sakit sendi dan pelbagai lagi.

Nilai pH nya yang neutral membantu dan membolehkan apa jua jenis kulit terutama kulit yang sensitif menggunakannya tanpa ragu-ragu.

NIGHT USE

TUALA HERBA WANITA - NIGHT USE dicipta khas untuk perlindungan semalaman dengan sayap tambahan dan adang belakang yang lebih lebar dan panjang?

Ia dapat mencegah kebocoran diwaktu aliran biasa atau aliran yang tenat walau bagaimana pun pergerakan anda. Bolehlah anda tidur dengan lena tanpa gangguan dan lebih selesa dengan perlindungan maksimum. Ciri-ciri perlindungan tambahan NIGHT USE ini adalah:

Permukaan selembut kapas dan 100% cotton memberi kelembutan & keselesaan tanpa ransangan.

Melindungi dan mengelak kebocoran dengan bersayap serta mengelakkan tuala herba wanita ini dari berganjak.

Menyerap dengan cepat dan memastikan anda kering, selesa dan yakin.

Sesuai digunakan diwaktu aliran biasa atau aliran yang tenat.

Kandungan herba yang terkandung dipermukaan dapat mengurangkan bau yang kurang menyenangkan disamping membantu permasalah PMS, kegatalan, jangkitan faraj akibat kuman, sakit sendi dan pelbagai lagi.

Mempunyai sayap tambahan dan adang belakang yang lebih lebar. Ciri ini amat sesuai untuk perlindungan di waktu anda tidur.

NIGHT USE lebih panjang dari tuala herba DAY USE untuk memberi keselesaan walau bagaimana pun pergerakan tidur anda.

Nilai pH nya yang neutral membantu dan membolehkan apa jua jenis kulit terutama kulit yang sensitif menggunakannya tanpa ragu-ragu.

Sekiranya berminat dan untuk mengetahui maklumat lanjur sila hubungi: Pn.Azah 019 6920704 atau Amir 013 7338966.
e_mail: amirussin@yahoo.com

No comments:

Post a Comment